Εντυπώσεις Διακοπών…

Κατά την επιστροφή μου απο τον τελευταίο προορισμό των διακοπών μου (την Μονεμβάσια) είχα σκοπό να μαζέψω τις διάσπαρτες σημειώσεις μου και να γράψω λίγα λόγια για την Πελοπόνησο και τις υπέροχες παραλίες, τα πανέμορφα χωριά, ποτάμια και τόσα άλλα που έζησα στις λιγοστές ημέρες των διακοπών μου.

Δυστυχώς όμως αντικρύζοντας αυτό το μαύρο πέπλο που εχει καλύψει τον Αττικό ουρανό, η διάθεσή μου καταποντίστηκε σε θλιβερούς μονολόγους.

Δεν έχω λόγια να πώ… Άλλωστε τόσα έχουν ειπωθεί αυτές τις ημέρες. Ας αφήσουμε τον τόπο αυτό στην ησυχία του και ας συμπαρασταθούμε στους παθόντες της πύρινης λαίλαπας…

Leave a Reply

